اولین template و یه کار خفن

اولین قالب ما, اسم هم هنوز نداره
بطور کامل هم تموم نشده و شاید یه اشکال هایی داشته باشه
دوستان اگه یه اسم باحال براش پیدا بکنید ممنون میشیم
کدشو فعلآ اینجا میزارم تا همه استفاده بکنید ولی هفته بعد
ورژن کامل این قالب + چند تا قالب دیگه

 و اما کد...
  
اینم نمونه وبلاگی که از این قالب استفاده شده
html.blogsky.com

برای قالب قسمت نظرات هم
فعلآ از این کد رنگ ( 466d94 ) برا Background استفاده بکنید.
اگه کسی از این قالب استفاده کرد میتونه تو قسمت نظرات اعلام بکنه
تا version جدید رو بمحض درست شدن براشون بفرستم.

توجه:
دوستانی که میخواهند قالب جدید ما رو تو وبلاگشون معرفی بکنند
ذکر آدرس n.blogsky.com اجباری میباشد

نظرات 2 + ارسال نظر
سپنتا پنج‌شنبه 1 مرداد‌ماه سال 1383 ساعت 06:06 ق.ظ http://sepanta.blogsky.com

سلام کارتون خیلی خوبه من فکر کنم اسم آبی آرام برا این قالب خوب باشه.
رفیق به وبلاگ من سر بزن من یک قالب میخوام اگه بتونی چیز باکلاسی برام طراحی کنی ممنون میشم ببین مطالب من تو چه زمینه ای است اگه تونستی یک کاری بکن ممنون

ةخاد جمعه 2 مرداد‌ماه سال 1383 ساعت 11:55 ق.ظ http://www.wow-factor.com

ّ شئ یهسسشحخهدفثی فاشف غخع یهیدف ثرثد شسن هب غخع زخعمی عسث ئغ ژئئ.
ةخاد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد